Fachowcy w TVP


Miałam ostatnio niewymowną "przyjemność" obcowania z TVP, a dokładniej z jej Sales and Acquisition Manager (prawda jak to brzmi wspaniale). W Japonii popularna ostatnio jest jedna z polskich dobranocek; pomyślałam sobie, że warto tym zainteresować także telewizje tajwańską; to co jest na topie w Kraju Wiśni dużo łatwiej promować w Tajpej. Gdybym zwróciła się do jednej ze stacji telewizyjnych na Tajwanie z zapytaniem o film, którym na przykład chciałabym zainteresowac kogoś w Polsce, to w ciagu 5 minut otrzymałabym telefon, a w ciągu godziny ofertę; tak by było gdyby sprzedającym była strona tajwańska. Chodzi jednak o TVP....tu mamy fachowców. Dowiedziałam się, że TVP nie korzysta z pośrednictwa agentów, a poza tym kiedyś już kontaktowali się z dystrybutorami na Tajwanie i ci "nie wyrazili zainteresowania nabyciem licencji"...No, skoro kiedyś tak było, to teraz już nic nie trzeba robić....jak to fajnie pracować jako Sales and Acquisition Manager w TVP, bo przezież czy się stoi czy się leży .....

Komentarze

  1. Droga Haniu, a ja bardzo chętnie porozmawiam o możliwościach sprzedaży bajeczek :) mój email: akazmieruk@fn.org.pl. Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Chińskie więzienia: tortury i interes

Bonum est diffusivum sui

Wojna bez zasad