Miłość Nieskończona


21 marca w trakcie koncertu w Miaoli na Tajwanie Placido Domino zaśpiewał wiersze Ojca Świętego Jana Pawła II. Utwory te znalazły się na najnowszej płycie śpiewaka zatytułowanej “Amore Infinito” (Miłość Nieskończona/永恆的愛) i będącej hołdem jaki Placido Domingo złożył Janowi Pawłowi II. Album składa się z 12 utworów skomponowanych do poezji Karola Wojtyły,
„W tym wielkim człowieku dostrzegałem świętego. Zawsze widziałem w nim tę jego wielką dobroć, te wspaniałe oczy. Jan Paweł II był dla mnie oparciem duchowym, podobnie jak dla milionów meksykańskich dzieci, dla młodzieży i biednych. Bardzo przeżyłem jego odejście. Żaden inny Papież nie był tak kochany jak on. Po jego śmierci poczułem się zagubiony. Tyle lat czuwał nad nami,” mówi Placido Domigno.
Blogmedia24
Ps. Album można już kupić w księgarniach sieci Eslite/誠品 na Tajwanie.
Można dzwonić do księgarni z prośba o odłożenie CD w sklepie znajdującym się obok Państwa. (tel. 02-8789 8880 ext. 626)
Należy podać nr. ( 誠品26碼): 2680406857002
Można też zakupić płytę online TUTAJ


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chińskie więzienia: tortury i interes

Bonum est diffusivum sui

Wojna bez zasad